Home / Książki / Efekty dydaktyczne samoregulowanego uczenia się motorycznego

Efekty dydaktyczne samoregulowanego uczenia się motorycznego

Autorzy:

Halina Guła-Kubiszewska

Rok wydania:

2007

Nr tomu:

86

ISSN:

0239-6009

ISBN:

978-83-89156-66-2

Rozpoczynając uczenie złożonych czynności motorycznych, należy uwzględnić zdolności poznawcze jednostki uczącej się. Celem autorki była próba zbadania zjawiska przeniesienia wprawy z jednej czynności na inną oraz roli mechanizmów samoregulacyjnych w procesie uczenia się motorycznego. Monografia składa się z dwóch części. Część teoretyczna zawiera założenia poznawczej koncepcji uczenia się oraz uczenia się samoregulowanego, część empiryczna zaś – hipotezy, sposób przeprowadzenia badań, a także interpretację zebranych wyników.

Otwarty dostęp w Dolnośląskiej Bibliotece Cyfrowej

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zapisywane żadne informacje. Polityka prywatności

Scroll to Top